Äntligen

I flera dagar nu har det låtit som det regnat när jag klivit ut på loftgågnen här hemma. Men regnat har det nästan aldrig gjort. Det är vattnet i stuprännor och rör som forsar ner från taken. Det är vatten som rinner längs gångbanor och som drippar och droppar.

Igår inåg jag att nu ser man bilarna när man går runt parkeringen, tidigare har man gått längs med stora snö högar. Idag såg jag krokusar i en söderlägesrabbat.

Äntligen!

Jag gillar vintern, men lika glad som jag är i snön är jag i solen och våren.

Imorse fick jag ett SMS. Bebis har kommit!
Äntligen och Grattis till hela familjen C.

Åh, nej, Nu har jag ju missat uppvärmningen inför vårens sista Vinterstudio.

För övrigt
blir det en dag på landet, som H skulle sagt till Martin

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är mobillös. jag försöker lösa det på något vis. annars kanske det sitter en tjej utanför er dörr ikväll. jag vet inte när... men någon gång. puss!

2010-03-22 @ 06:53:25
Postat av: Misswar - herslef

Okej, då vet jag. Är jag mot förmoda inte hemma så titta efter N. eller H.

2010-03-22 @ 07:57:49
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0