Senare

Sedan jag köpte min lilla röda dator har jag inte installerat Firefox. Jag vägrar köra med Explorer så istället har jag nu hittat en ny kompis till webbläsare. Chrome. Jo, jag har fastnat i G-träsket.
På det hela taget är jag mycket nöjd, men det finns en sak jag saknar. I min gamla dator hade jag installerat Read It Later. Det var är en mycket bra funktion som gjorde att jag kunde markera sidor/länkar om jag inte hade tid att på en gång, utan ville läsa senare. Då slapp jag hela problemet med att behöva leta upp artikeln igen, eller att behöva bokmärka länkarna. Jag gillade!
För övrigt har det varit en kalashelg. Mycket kalas. Många kakor. Nu är det vardag igen.

Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Jag gillar också Chrome, men så hittade jag nya Safari till Windows. Den är sjukt snabb!



Annars blir det Firefox, mest för alla insticksprogram.

2010-06-14 @ 20:52:13
Postat av: MIsswar

Därför är Firefox bra.

Jo, jag har hört att Safari har kommit i en ny snabb variant, men ännu inte testat.

2010-06-14 @ 23:37:02
Postat av: Karin

Åh var ni på kalas hos mormor i helgen? Vi var där i onsdags när hon fyllde, bullar och prinsesstubbe på balkongen!

2010-06-16 @ 15:07:54
Postat av: mikaelf

Jag gillar också tanken med Read It Later, men jag brukar aldrig gå igenom de sidor som jag markerar som RIL, tyvärr! :P När ska man ha tid?

2010-07-02 @ 17:12:33
URL: http://mikaelf.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0