Tavlor, limpor och exotiska frukter: UPPDAT.

Idag har vi varit en sväng till GC.
Där skulle vi gå på Gallerix, som hade 50% på många av sina tavlor.
Där skulle vi fika med the Rocker och tejen.

Man kan sammafatta dagen i tre ord:

1. Tavlor.
Jag och H skulle titta och köpa en tavla.
R och T köpte två.

2. Limpor
Vi fikade på Skuttunge.
R tyckte de skulle köpa färskt bröd till fikat ikväll. Så då gjorde vi med det.

3. Exotiska frukter
Vi fikar och tittar på Kvantums frukavdelning. Eftersom Rocker jobbar på en fruktavdelning diskuterar vi extrapriser på exotiska frukter. Sen ser vi att det är ju precis det Coop har. Så då handlar vi exotiska frukter där.
UPPDATERING: När jag igår skulle ta en exotisk frukt, så visade det sig att vi inte alls hade köpt några. Det  var tydligen inte bra utbud.


Så, nu är vi hemma igen. Kotletter till middag. Skidåkning på TV och tentaplugg vid datorn. Nu ska vi se hur det här ska gå.

För övrigt undrar jag vilken exotisk frukt som är din favorit? I kommentarerna kommer mitt svar att komma.

Kommentarer
Postat av: Misswar

Jag gillar bäst passionsfrukt. När vi köper hem det gäller det att vara först på dem, annars så har H ätit upp dem innan jag ens hunnit blinka.

2010-01-03 @ 11:32:21
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0