Är jag klar? UPPDAT.

Jag tror att jag är klar.
Eller så klar som jag kan bli på egen hand.
Idag.


Det är inte perfekt.


Långtifrån.
Men förhoppningsvis inlämningsklart.
Hoppas jag.
Och, jag kan ju inte få mer än att jag får göra om det.
Här tas inte ut nåt i förskott. Inte en gnutta. Nu ska jag maila.


Uppdat:

Haha! Jag har gjort världens tabbe. Eller, så farligt är det inte. Men lustigt. Jag borde ha vetat bättre.

På första sidan på mitt arbete står det Institutionen för inovation, design och produktutveckling. Men institutionen heter inte så. Den heter Akademin för inovation, design och teknik.  Undrar vem som upptäcker det först ...






För övrigt
borde jag äta fruksallad oftare. Det säger jag varje gång jag äter fruktsallad.



Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag tror att det går jättebra för dig! Håller tummarna!

2010-01-17 @ 22:23:47
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0