Jag tycker han klär bäst i mössa

OS-mössan är hetare än någonsin. Garnet tar slut i butikerna. Det finns två sätt att få den. Starta ett fondsparande hos nordea, eller virka själv.

På tv idag pratar man om OS-kläderna. Den braiga programledare-som-jag-för-tillfället-inte-kommer-ihåg-vad-han-heter säger att Ferry inte passar i mössan. Det säger jag ingenting om. Däremot tycker jag Johan Olsson passar mycket bättre i den klassiska OS-mössan och skidkläder än i kostym. Tur att han inte hade det i Vinterstudion den här gången. Och så tycker jag SVT har konstiga bilder på Marcus Hellner på deras medaljtavla.

Och visst är Anna Haag lite lik Helen Sjöholm?
Vad tänker ni på när ni ser på OS?

Vad med länkar det blev... Jag börjar öva på länkar... så kommer bilderna sen... kanske.


För övrigt undrar jag varför jag har ont i knät idag. Jag ramlade inte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0