Se föregående rubrik för rubrik

I en vecka har jag försökt skriva nya blogginlägg. De flesta har handlat om toaletter och cyklar. Jag har ett par inlägg som ligger i utkastmappen och väntar på att eventullet bli publicerade.

Idag är det precis osm förra veckan en solig söndag. Idag blev det en härlig frukost på balkongen  tillsammans med Malcom medan H sover vidare i det väldigt varma sovrummet. (Jag glömde visst öppna vädringsfönstret igår kväll.)

Igår hade jag mycket på schemat att göra, trots att jag var ledig. Eller så var det precis därför jag hade mycket att göra. Det blev inte så mycket gjort som jag borde ha hunnit med men världen går inte under för det. Det blir bara lite mer stressigt en annan dag. Men det går nog bra det med.

Det här är ett inlägg som handlade om ingenting. Jag vill nog bara säga att jag njöt av att sitta ute och äta frukost idag. Jag hoppas att det är början på en härlig äta-frukost-på-balkongen-sommar.

Om toaletterna handlade det hela om att jag inte har några problem med att gå på offentliga toaletter, men jag tycker att man ska fälla ner locket. Inlägget om cyklar skulle ha handlar om hur jag tycker att Uppsala skyltar sina cykelvägar MYCKET dåligt och att jag är en livsfarlig cyklist som borde ha hjälm men som inte vågar gå mot strömmen och att folk inte vet på vilken sida gång/cykelbanan man ska gå på.

För övrigt ska jag hälsa på hos min mamma idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0