Bloggämnen!

Det går i perioder. Ibland har jag massor med bloggämnen, dvs saker att blogga om, medan ibland står det bara still och det är öken i hjärnan. Idag är en sådan dag då jag har massor att blogg om, och då inte bara vad jag gjort idag utan tankar att dela med mig av.

Dessa bloggämnen tänker jag på idag:
- Trappa eller Hiss?
- Tvättstugan.
- Vännerna på besök i helgen.
- Mina söndagskvällar, ofta bättre än helgen.
- Att kommentera bloggar;  var hur och när.
- Vad jag gjorde idag.

Vad  vill ni läsa om? Varför bloggar jag? Bloggar jag för att jag vill skriva av mig? Nej, jag tycker det är tillräckligt med det jag har att skriva. Bloggar jag för att mina vänner ska få reda på vad som händer i mitt liv? Ja, till viss del. Bloggar jag för att jag tycker så mycket. Ja till viss del.

Vad vill ni läsa om när ni läser en blogg? Varför läser ni en blogg?

För övrigt så undrar jag varför en del madrasser ser ut som äggkartonger där man ska sova.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Det där med att kommentera bloggar är ett bra ämne...! Jag är lite dålig på det...!

2009-02-08 @ 18:59:50
URL: http://ewaeliza.blogg.se/
Postat av: Misswar

På att kommentera bloggar är som mycket annat i livet: man kan lära sig!



Det är viktigt att kommentera på rätt ställe tycker jag! Som nu till exempel, att jag kommenterar här där du har skrivit, och du har skrivit i kommentar ang. mitt inlägg. Så att jag inte hade sprungit iväg till din blogg för att svara. Sånt tycker jag är tråkigt! Man vill ju ha hela konversationen samlad på ett ställe.

2009-02-08 @ 19:09:41
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Ewa

Absolut! Då blir det ju ingen ordning på konversationen alls.

2009-02-09 @ 19:58:23
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0