Bob och korv

Idag har varit en lugn dag.
Vi har idag varit i Tuna-Ekeby. Igår var vi på Tånga. Då spelades det spel och jagades det hela dagen. H sa: din pappa är ju rolig, det är bara att åka upp och sätta dig i kojan om du vill.
En av Hs nya favoritsaker att göra är att jaga med min far. Helst vildsvin. Tokigt men roligt.

Idag har det varit bobåkning och krovgrillning vid bäcken som gällt. Lilla A och hennes syssling Lille A åkt bob. Vi andra åkte också bob. Roligast tyckte Lille A att det var. Han som gillar alla fordon!

Lilla A, hon blev så trött så hon somnade nästan innan hon var inne.

Det är ju så fantastiskt roligt att vara ute. Varför är jag inte det oftare? Just nu på eftermiddagen funderade jag på att skaffa mig ett midjekoppel och ett par stavar, för att kunna gå riktigt friska promenader på morgonen. Frågan är bara hur länge jag kommer ha kvar den tanken.

Men hallå, jag har fortfarande dåligt med bud kring lediga lägenheter i Uppsala. Behovet finnes! Annars så kommer jag få en inneboende i vår. Det har jag lite trångt för....

För övrigt så har jag inte någon mobiltelefon idag, eller imorgon. Jag får se i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0