Måndagförmiddag

Det är måndag förmiddag och egenltigen har jag mycket att göra men vet inte riktigt vad jag ska börja.

Just nu saknar jag möjligheten att sova ute på altanen, i hammocken. Det var så skönt! De varma sommardagarna när det inte gick att sova inne. Ett täcke och en kudde så lade man sig i hamocken och sov. Tittade på stjärnorna och gungade tills man somnade. Vid femtiden på morgonen vaknade man av att pappa tog in korna för mjölkning, sen vid åtta igen vaknade man av att korna stod och åt gräs och råmade i hagen utanför. Det är hälrig sommar det!

I morse vakande jag vid femtiden av att  det var varmt, och av att morgonbussarna började passera utanför mitt öppna fönster.


Förövrigt så närmar sig sommarkalasen

Kommentarer
Postat av: Ems

Svar: Tack!!! Precis.. som en tapet med klister och jag skar till!

2008-06-02 @ 18:07:02
URL: http://mobergo.blogg.se
Postat av: Anonym

mm det e skönt men en stor kudde och en balkong funkar också. speciellt när solen liger på.

2008-06-02 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0