Jag smiter från plugget.

Idag när jag kom till föreläsningen. Som egentligen inte gav speciellt mycket. Lite men inte mycket. Så uttrcker sig en kompis. "Oj vad du ser förkyld ut, mår du bra?" Inte för att halsen min är i topptrim men jag trodde inte jag såg så dålig ut. Jag har ju bara lite ont i halsen...

Jag har under eftermiddagen suttit i biblioteket och pluggat. Det gick riktigt bra. SÅ bra att jag nu  inte vet hur jag ska fortsätta. Har massor att göra men var ska man börja? Jag började med att gå hem och äta. Nu sitter jag här. Och eftersom jag inte riktigt vill börja plugga så surfade jag runt lite. Hittade minst sagt konstiga bilder. Kalonger brukar jag inte använda. Och skulle jag göra det så skulle jag inte göra det så. Och inte gillar jag ärtor.

Förövrigt så har jag ny mobiltelefon. Min trogna vän Nokia är inte längre lika trogen. Inte heller jag. Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0