12 timmar

Imorse tog jag sovmorgon. Det behövde jag med min förklydning. Började dagen med att diska. Sen lagade vi lunch. Inne hos mig. Så var det med den disken....

Jag, M. S. och R. lunchade och fikade tillsammans. Efter det en välbehövlig promenad. Det var bra. Annars så vet jag inte om jag inte kommit ut idag. Visst är det lustigt att det ibland går en dag och man knappt sticker nosen utanför dörren och ibland är ute mest hela dagarna. Ett par timmars plugg lyckades jag och M. få till på eftermiddagen. Sen var det dags för att äta igen och sen ockuperade vi sofforna i allrummet följande fyra timmar. När vi nu skildes åt gjorde vi det efter att ha tillbringat över tolv timmar tillsammans.

Idag har varit en trevlig dag.

Förövrig anser jag att Astrid Lindgren är bra.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Astrid Lindgren är inte bara bra, hon är riktigt bra! :)

2007-11-19 @ 21:59:32
URL: http://vervenhag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0