Pyssel nattetid

Som mest kreativ är jag på nattetid. Eller sent på kvällen. Det är i alla fall då jag image36
tar mig tid att sitta ner och pyssla lite. Idag blev det lite paketinslagning  och ett kort. Två av mina finaste vänner fyllde år med tjugodagars mellanrum, GRATTIS, paket är på väg. Obs! Bytes mot fika.

Så nu ligger paketen i en liten hög  på golvet här hemma hos mig. Nästan så man skulle kunna tro att det är julafton snart. Men som tur är är det inte det! För nu är det VÅR!!!! Sånt blir jag alldelse lycklig av! Och nästan kär. Fast det förutsätter att man har någon att vara kär i. Jag är i behov av lite kärlek. Kärlek får man av sin mamma, så jag ska hälsa på henne snart.

På våren blir man så glad att man vill ge ifrån sig ett vårskrik. Men jag vågade inte. Inte mitt i stan. På landet vågar jag! De senaste dagarna har jag suttit ute i solen och haft det bra. Rymt från lägenheten som man bott i hela vintern, istället har jag suttit mitt i eftermiddags solen och njutut av värmen, läst och pratat, FANTASTISKT! Tänk vad gott Gud har gett oss!

VIsst är det lustigt. Att ibland gör man inte en viss sak på flera dagar, kanske veckor. Sen kan man göra samma sak flera gånger på en dag. Blogga är ett sådant exempel. Det beror nog på att jag inte vet vad jag ska skriva. Jag vill skriva något som man kommentera. Som de som läser min blogg kan kommentera. Men så tänker jag. Jag är väldigt dålig på att kommentera. En ny punkt till projektet.

Snart zomnar jag över tangentbordet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0