Färgkoder i kalendern?

Idag har jag skrivit in scheman, samlingar, möten, föreläsningar och annat roligt i min kalender. Det slutade med att jag fick färgkoda det jag skrivit så jag lätt kan få en överblick på vad jag ska göra. Hade jag haft en kamera så hade jag fotograferat en sida och visat. Nu har jag ingen kamera så jag kan inte göra det. Så det så.

Annars så har jag läst och pluggat lite, shoppat lite och slarvat bort mina nycklar. Hade dem när jag kom in från att ha gått en sväng på stan och köpt ett par jeans, så jag kan lämna tillbaka de jag har lånat. När jag skulle gå ut en sväng senare så hittade jag dem inte, och har fortfarande inte gjort det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0