Inte irriterad längre!

Tänk att man måste bli arg. Jag var inte arg på någon, bara generellt arg över att det trådlösa nätverket inte fungerade. Nu gör det det! Tack A!

Tur att det inte var någon som hörde mig när jag var arg. Eller fel, tur att det bara var en som hörde mig när jag var arg.

Nu kan jag surfa i köket, i badkaret, på balkongen eller i soffan. Eller som jag gör nu, vid köksbordet. Nu ska jag läsa min dubbelgrupps sem 1, sen ska jag förbättre min egen.

För övrigt så vill jag åter upprepa att jag just nu känner mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Becka

Tack för stödet, nu blev jag faktiskt lite lugnare. Och helt ärligt.. hinner man inte klart så får det väl bli omtenta då. Någon gång måste det väl vara den första för sånt också, hehe. Lycka till med surfandet!

2009-03-16 @ 11:12:26
URL: http://becka85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0