Julhandla på Apoteket

Idag börjar sista julrucshen. Inför helgen och inför julen är det dags att handla de sista julklapparna. Eller de första. Jag handlade inga julklappar idag. Däremot var jag inte på apoteket och handlade. Hundralapparna bara rullade iväg.

På apoteket har jag bestämt mig för att handla oftare. Det ska bli en Fridas Favoritbutik. Är du medlem i Apoteket PLUS får dubra med rabatter. Jag har inte varit med speciellt länge, men redan hunnit få två rabattcheckar. Jag blev tipsad av PLUS av min vän CF.

Så här i jultider förknippar jag annars Apoteket med deras julsenap. Mycket god!

Förövrigt så undrar jag om det är fd 5:3 som tagit från det undra laget i ALADDIN-asken. Det får man inte, inte förrän det översta är tomt. Eller vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Catharina

Klart man inte får! Det är mot lagen om lager.

2008-12-18 @ 19:59:49
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Miss S

mowhahahahahahahahahhahahahahahahahaah..... Jag älskart Frida. Man blir som man umgås:) Enligt mig, har nöden ingen lag. Bara Äckliga körsbärslikörer, ingen Ågren i närheten att de äta. Och den i mitten trodde jag att du hade sparat till sist. Så, enligt mig, gjorde jag rätt :P

2008-12-18 @ 22:13:32
URL: http://sofiarundqvist.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är nog riktigt men håller nog även med Miss S. Finns det inget gott kvar så...

Men egentligen så skulle jag säga att du måste visa mormor en bild av ditt pepparkakshus. Det är väldigt fint.

2008-12-18 @ 22:49:50
Postat av: Misswar

KLart jag ska visa mormor!



Nej! Man får inte ta av det undra lagret! Inte ens om det bara är körsbrslikörer kvar. Varför finns det fyra sådana i varje ask?

2008-12-19 @ 15:30:01
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0