För det är ingen vanlig dag!

För det är ingen vanlig dag för det är Z födelsedag hurra hurra hurra!

Nu är det julkortstider!
Jag har köpt (ja, det finns ingen tid för att myspyssla) ett fåtal julkort och de ska skickas, det gäller bara att hitta alla adresser, folk har ju en benägenhet att flytta runt ... Jag brukar (med betoning på brukar) spara förra årets julkort för att veta till vilka man ska komma ihåg att skicka. Det är ett trix som jag lärt mig av mamma. Världen bästa mamma!


Förövrigt så vill jag rekomendera lussemuffiins på arla.se


Kommentarer
Postat av: Becka

Hälsa och gratta! :)

2008-12-08 @ 19:34:10
Postat av: 5:3

sofia rundqvist

Carlavägen 12

633 50 Eskilstuna



:D

2008-12-09 @ 11:59:49
Postat av: Misswar

Du kan få en julkram om du vill!

2008-12-09 @ 15:45:36
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0