Kanske fortsätter jag någon helt annan stans.

När jag startade Misswar-bloggen var jag singel, student, eskilstuna-bo och några år yngre än vad jag är idag.
Idag är jag inte-längre-en-miss-War-, hundägare, mamma och tupperwarekonsulent.
Under åren som finns häremellan är det massor som har hänt. Mycket av det går det att läsa om här i bloggen, med undantag av de två senaste åren då det har varit lite mer sparsmakat. Nu har jag under hela hösten funderat på vad jag ska göra med bloggen, om jag ska ta upp vanan att blogga igen, eller om jag ska sluta.
Jag har bestämt mig för att Misswar-bloggen får gå ner i vilolägen. Den får ligga kvar så länge blogg.se tillåter det. Jag tar inte bort den, men kommer hädan efter inte heller fortsätta att uppdatera den. Anledningen till att jag började finns inte längre kvar, visst finns det nya anledningar, men de behöver en ny plattform. En ny start. Kanske får denna bloggen ett nytt namn och ett nytt innehåll. Kanske förblir den så som den är. Kanske börjar jag på nytt någon helt annan stans.
Jag har ju fortfarande lite lärt mig att stava och skriva ordentligt.
TACK! alla ni som läst och kommenterat!
För övrigt har jag tycker jag att detta är ett sorgligt måste.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Lite sorgligt är det allt, med bloggar som liksom stannar upp, men visst är de ett slags tidsdokument, och var sak har sin tid. Tack för den här tiden! :)

2012-02-19 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0