Några tankar en junidag.

Jag har lovat mig själv att inte bara blogg om hur det är att vara gravid och hur synd det är om mig när jag har ont lite överallt och inte kan sova, men gärna äta bara det finns något som är gott.  Jag tänker inte göra om det här till en mammablogg bara för att jag ska bli mamma, även om det är mycket sånt som florerar i min hjärna just nu. Det jag tycker är jobbigast är att inte kunna köra 100-110%. Jag kommer liksom bara upp i 80% effektivetet och sen är jag hel slutkörd - i ett par dagar.
En uppfräshning av bloggen vore inte helt fel, och kanske är det dags att byta plattform. Jag tror att blogg.se har gjort sitt snart. Jag ska bara... och så tar det ett halvår till eller nåt innan jag tar mig i kragen och verkligen gör det.
Men nu står sommaren utanför och jag sitter inne på kontoret. Frågan är,  hur mycket kommer jag hinna njuta av sommaren i år?
För övrigt så ser jag mycket fram mot midsommar!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Är du gravid? :D

jättestort grattis iså fall :)

Kram på dig!

2011-06-16 @ 16:56:01
URL: http://alvid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va då inte BARA blogga om hur det är att vara gravid? Du skriver inget om det.

2011-07-02 @ 20:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0