en majdröm

Jag är vaken.
Jag har ätit frukost.
Jag har varit ute och gått med hunden.
Jag har förberett mina blomlådor på balkongen.
Jag har vattnat blommorna.
Jag har lyssnat på ring så spelar vi.
Jag har pratat med grannen över balkongräcket.
Jag har njutit av solen.
Jag ska dricka kaffe och lyssna/lösa melodikrysset.

Det är pensionärsvarning på mig. Jag vet.
Men jag trvis med sådanahäringa lördagsförmiddagar.

Tre år gamal bild, men den får representera dagen.
Zillertal 2007. eller var det 2008?


För övrigt blir detta andra kvällen denna vecka som vi umgås med syskon och respektive.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du har blivit tant ;)

2010-05-21 @ 15:54:57
URL: http://chokladglasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0