Idag ingen vanlig dag

Idag är ingen vanlig dag.

Idag skulle jag gärna ha följt med tjejerna från Hembygden ut och grillat korv. Men eftersom vi om nån timme ska bege oss ut på vägarna så blev det inte så.

Macce ska till Martin på andra sidan stan, och bli där över helgen. Jag känner mig som en blödig småbarns mamma när jag ska lämna bort honom över natten. Sen får jag sanas mig, det är bara en hund. Men dom har katt. Macce kommer numera överens med föräldrarnas katter. Men det är en kattunge. Den är liten. Med dom är väl vana hundmänniskor.  Och de erbjöd sig själva. Det kommer gå bra.

Någon som känner igen sig?

Men oj vad kul jag ska ha. Nya klänningen ska på. Termobrallorna med i bilen. Det är något visst med att träffa en kär vän.

För övrigt
hade jag det kul igår. Mest för att förväntningarna var så låga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0