Bra country är bra country

En gång hörde jag mycket dålig Country.
Innan hade jag gillar musikstilen.

Jag har alltid gillat Jill Johnsson, trots att hon klär sig i alldeles för kort kjol.

Idag går det inte så mycket bra på tv.
Tycker jag.

Så jag bestämde mig för att Countrygala från Nachville var det bästa.
Och så, helt plötsligt, aå bestämde jag mig helt plötsligt för att tycka att bra country är bra country.
Och dålig C, den ska man akta sig riktgit noga för.

Tipsa mig om bra musik!
Enligt en del har jag ganska "dålig" smak.


För övrigt har jag idag råkat ut för en STOR dokumentmiss.

Kommentarer
Postat av: H

det var väl skönt att det inte va borta helt :P moahahaha

2010-01-05 @ 23:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0