Jag är numera en liten OS-nörd.

Jag sitter vaken.
H sover. 

Jag har suttit och tittat på skidåkning. Och curling. Och Skidåkning.
Jag har nog sett alla skidåkning, skidskytte och nästan alla alpina lopp.
TYp.
Jag har i alla fall sett alla medaljer,
Det sjukt att man kan sitta och se det i realtid. Coolt med all teknik. 

Jag vet egentligen inte om jag gillar det. Det här med att OS går  i Vancover. Jag vänder på dygnet. Hur ska det här?
Det finns så många tankar i min hjärna med kring OS och alls insatser. tävlandes, coacher. reportare, programledare och allt annat. Men jag vill inte ha en OS-blogg. Jag vill ha en tyckar blogg. Men jag tycker inte så mycket här.  Vad vill ni läsa om?

För övrigt
blir det nog en slappar söndag. Vad gör du?


Kommentarer
Postat av: Ewa

Blir nog en relativt slapp söndag här också. Men jag måste skriva några jobbansökningar. Så lite ska jag få gjort iallafall. Hade det inte snöat och varit oplogat här skulle jag ha gått en promenad. Men det får vänta.

2010-02-21 @ 10:15:12
URL: http://ewaeliza.blogg.se/
Postat av: Mamma

Efter en insnöad natt har vi nu fått kontakt med yttervärlden igen. Kl 3 inatt ringde det på dörren och någon ville ha hjälp med att ta sig upp ur snödrivan hon hamnat i. Tur att pappa hade sovit på soffan hela kvällen. Dvs med undantag av herrarnas skidlopp även om han höll på att missa det med.

Tråkigt att du glömde skridskorna. Jag ska till Alunda på måndag kväll men det är du väl knappast hjälpt av.

Kramar

2010-02-21 @ 11:18:50
Postat av: Mr. X

Hej!



Gud vad intressant du skriver!

2010-02-22 @ 14:25:55
Postat av: Misswar - herslef

Hej X. Det var kul att dy tycker det är intressant.

Jag tycker det är mycket stavfel.

Men jag övar. Övar mig på att läsa igenom INNAN jag trycker på publicera.

2010-02-23 @ 14:57:58
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0