Igår, imorgon, idag.

Igår skrev jag att jag troligtvis skulle få besök av våra två inneboeenden. Men, den ena skolkade och åkte hem. Den andra sitter här bredvid mig och tycker jag är en tråkig storsyster.

Igår satt jag framför två damer på bussen. De tyckte att biljettsystemet på stadsbussarna är jättebra. Och att 15 kr/resan är bra pris. Jättebra fungerade det.

Igår hade jag en bra föreläsning. En sån borde vi haft i Eskilstuna. Eller så var den bra, för jag haft en precis likadan, fast misslyckad föreläsning i Eskilstuna.

Imorgon är det fredag.

Idag har än så länge varit en ganska bra dag.

För övrigt
vill jag inte läsa kurslitteratur.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag är glad att jag inte är tvungen att läsa någon kurslitteratur längre. :) Just nu är jag inne i en korsordslösarperiod.

2010-02-18 @ 18:31:09
URL: http://ewaeliza.blogg.se/
Postat av: Ewa

Åh, höll ju på att glömma: grattis på namnsdagen!

2010-02-18 @ 19:48:51
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0