Motivationen kom, och gick

Idag var jag ner på gruppträff. Jag läser Medie - och kommunikationsvetenskap A, på Uppsala Universitet denna termin. Hade tänkt göra det lite vid sidan om, men det är så himla intressant och jag har hamnat i en sån himla bra grupp att ...

Ja, det är en annan story.

När jag var på väg hem från träffen, gick jag en sväng längs fyrisån, njöt av solen och var himla inspirerad till att fortsätta plugget när jag kom hem! Kul tänkte jag! Nu kör vi!

Tills.

Jag kliver innan för dörren.

Motivationen är som bortblåst. Försvunnen. Jag måste nog fixa disken. Och tvätten. Och leka med vovven. Och och och. Och blogga.


Jag har observerat att det är kanelbullens dag 4 oktober. Då ska jag nog bjuda på fika här hemma hos mig. Var så god och bjud in er själva.

För övrigt är jag i Etuna lördag-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0