Bebis och körkort!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Jag har varit på en promenad. Jag tänkte: När jag kommer in från promenaden ska jag blogga om den nya bebisen i vänskapskretsen. Nu har jag kommet in från min promenad och nu har jag en anledning till att blogga Grattis!

Först vill jag säga Grattis till J och H J till deras lilla Signe! Mycket söt och mycket glad är jag för er skull! (Nu finns ingen återvändo, nu måste jag komma och hälsa på.)

Sen vill jag säga stort GRATTIS till numera vuxna stora lilla syster. Hon har idag klarat godkänt på uppköringen och är numera en mycket stolt innehavare av ett körkort!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

För övrigt så förstår jag inte hur det kan bli så dammigt i ett sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0