Tentaplugg var det ja ...

Som jag skrev i gårdagens inlägg så består denna vecka av tenta plugg.
Därför har jag idag hunnit med både en långpromis med Macce, läsa halva UNT (genombläddring) och att sätta en bulldeg på jäsning. Och plocka fram böckerna och kaffet till dagens pluggomgång.

Och klockan är inte ens halv tio.

Sov gott gjorde jag i natt.
Om det inte vore för att det är så grymt jobbigt att byta lakan, eller det jobbiga är att tvätta, så skulle jag göra det jämt. Det är så skönt att sova i nybäddat. Och det är viktigt att örngott och påslakan matchar. Det har inte Z. fattat än.

För övrigt
undrar jag vilken som är dina favoritkakor?

Kommentarer
Postat av: Tejen

Håller med Z, matchande påslakan är inte så vikitgt. Sover precis lika bra ändå:)

2009-10-31 @ 08:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0