Då var Örebro avklarat

Nu är jag hemma från Örebro. Jag är helt slut. Helt trött. Fast det inte ens är långt till Örebro. Fast jag åkte ju via  Västerås. Idag har jag alltså varit i Eskilstuna Västerås Örebro Västerås och Eskilstuna igen.

I Örebro hittade vi ett mycket trevligt lunchställe som hette My way. Gott, enkelt och framför allt fräscht! Fräscha lokaler, fräscha tallrikar, glas och bestik, fräscha toaletter, nytt och så var de trevliga också. Och inte så dyrt, en lunch med sallad, (både på tallriken och i salladsbuffé) nybakat bröd, läsk och kaffe för 65 kr. Vad synd att jag inte är i Örebro oftare. Det hade lätt kunnat bli ett stamställe.

Av veckans reseplanser så står Västerås, Västerås och Uppsala kvar på listan. Bara att börja bocka av. Nu somnar jag.

För övrigt så ska jag sova nu. Djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0