Bloggmåndag

Det är måndag.
Dags att blogga.
Måndagar är även den dagen jag och en kompis brukar höras via telefon.
Måndagar är första dagen på en ny pluggvecka.
Måndagar brukar jag inte vakna hemma hos mig.
Så inte heller idag.

Idag vaknade jag hos vänner. På en madrass på golvet. Lastbilar i stället för bussar på gatan utanför.
Jag gick till vännerna igår kväll. Jag behövde plugga så jag gick dit. Det gick bra.
Jag sov där, så jag skulle vara säker på att jag kom upp i tid. Det gjorde jag.

Under veckan ska jag besöka både V-ås och Örebro. Det lutar åt att det blir en sväng till Uppsala med, men där är inget bestämt än. Men det lutar väldigt mycket eftersom jag har lovat en vän att bjuda på tårta.

För övrigt så har jag rulltårta i kylskåpet. Sån rulltårta som Mormor brukade göra!

PS: I helgen uppdaterade jag min länklista här på bloggen. Jag rekomenderar starkt den coolas blogg. Hon är lite av min idol. Hon är cool! DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-03 @ 11:11:21
Postat av: Vännen

Ja, den vännen hoppas verkligen att dyker upp efter 14.00 på lördag:) kram kram

2009-03-03 @ 11:12:46
Postat av: Madde

Japp vitt är fint och det blev riktigt bra :D FÅr försöka styra upp lite mat här hemma någon dag så ni alla får komma hit och titta!

2009-03-03 @ 13:22:19
URL: http://madeleinehademalm.blogg.se/
Postat av: Karolina

Kul länklista. Det var roligt att läsa annat än man brukar!

2009-03-03 @ 15:50:11
URL: http://ikon1931.se/blogg/melin
Postat av: Misswar

Vännen:

Då ska jag komma! MEN! Jag trodde faktiskt att jag skulle få en muntlig inbjudan. Någon (Z) har skallrat och sagt att du skulle ringa mig. Så nu vill jag att du ringer och bjuder in min.

2009-03-03 @ 19:50:40
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Misswar

Karolina:

Vad roligt att du hittade något nytt! Det bästa med nya länkar är ju att de kan leda till nya länkar!

2009-03-03 @ 19:53:29
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0