Året var 1984

Året var nittonhundraåttiofyra. Dagen var den tjugonde mars. I dryga 22 år var hon en okänd människa. En människa jag inte ens visste existerade. Karlskoga, Skövde Tyskland och Eskilstuna. I augusti 2006 sa jag hej första gången. Sedan dess har vänskapen växt och är idag en av mina älskade vänner. Idag fyller hon 25 år. Hon gillar elefanter och musik. Däremot gillar hon inte frukt och bär i maten eller i kakorna. Bananer de är hon lika bra på att undvika som jag undviker ärtor.  Två år tillsammans på Vaktlen, tre år i Eskilstuna. Jag hoppas och tror att det kommer att bli många års vänskap. För hon har fått en plats i mitt hjärta.


Stort Grattis på födelsedagen M, fd 5:1!

 För övrigt så ska idag bli en lite av varje dag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är så roligt att du kommenterar på våran hemsida så nu måste jag ge igen! Hmmm...denna M som du firar vad heter hon mer än M? är det någon jag har koll på vem det är? nyfiken...Vi har saker gemensamma idag...hoppas du slipper förkylning bara!

Kramilekram

2009-03-20 @ 10:45:17
URL: http://www.engstream.se
Postat av: Becka

Vad fint :)

2009-03-20 @ 11:40:48
Postat av: M

Tack så mycket gumman! Vad söt du är =)

2009-03-20 @ 11:42:22
Postat av: Misswar

Frida: Ja, du vet vem det är. Det min fd granne M, inte F. Utan M. Hon som har samma namn som Tejen.

2009-03-20 @ 14:02:02
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Madeleine

joo de har vi ..ja det är helt okej, men hade jag köpt nya sängmöbler hade jag nog inte valt de, jag vill hellre ha vitt :) Men det är Christophers möbler som han hade hemma hos sig så de får duga så länge :)

2009-03-23 @ 06:58:57
URL: http://madeleinehademalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0