Skrivarkö!

Jag har en gång i mitt liv önskat mig pengar till en skrivare. Det fick jag i julklapp. Men istället så åkte jag på en skidresa till Alperna. Mycket roligt, mycket bra.

Nu står jag i biblioteket och ska skriva ut delar av min kurslitteratur som jag hämtade hem från nätet, helt enligt lärarens instruktioner. Att skriva ut är alltid ett underbart mysiterium. (Stavas det så? Jag är heldålig på att stava) Det är alltid någon som skriver ut fel antal sidor, papper som fastnar i skrivaren. Eller någon, just idag är det jag, som ska skriva ut ca hundra sidor. Men jag skriver dubbelsidig, så jag landar på ca 50 papper.

Fast de runt mig är lite frustrerade. Det bruakr jag också vara när jag får stå och vänta. Då är det bara att vara trevlig.


Förövrigt så var jag och simmade i morse, kl. 07.15 för att vara exakt.

Kommentarer
Postat av: Catharina

japp, gästföreläsare i retorik. janne lindqvist grinde hette han. intressant!



oo, jag har också åkt på resor för pengar som skulle gått till annat. men man har ju så mycket roligare på en alpresa än med en skrivare!

2009-01-15 @ 16:15:49
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Ewa

Smart med dubbelsidigt. Jag hade inte hjärnan med mig när jag skulle skriva ut... 106 A4-papper väger en del och tar EN MASSA plats!

2009-01-15 @ 19:26:18
URL: http://ewaeliza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0