Utebliven skidresa

Sedan jag var 14 år har jag åkt på en skidresa per år. I år bryter jag trenden. För tillfället befinner sig min fästman (Oj, det ordet brukar jag inte använda), min syster och många av mina vänner på skidläger i Zillertal, Österrike. De bor på ett vandrarhem i byn Stumm.

Det är inte för inte man kan sakna utsikten. På deras hemsida kan man se bilder från backarna. Jag hoppas att de får mycket sol och bra snö. Det ryktas om puder.

Bilder från Alperna ser du genom att klicka här.

Förövrigt så vet jag ingenting om framtiden. Exjobb är en gåta. C-uppsats en lika stor.

Kommentarer
Postat av: anna

Så ovanligt och jobbigt för dig att det inte blev nån skidresa iår då ! För mig blir det ingen skidåkning heller. Sorgset, men glad ändå - av andra anledningar. Ha en fin dag! Kram

2009-02-17 @ 15:01:26
URL: http://www.kock.nu
Postat av: Mari

jag är stolt över att du använder så fina ord!:)

2009-02-17 @ 21:12:12
Postat av: Misswar

Mari: Ja, det är du som har fostrat mig på den punkten, tillsammans med Y. här nere i E.. Först tänkte jag skriva bara "min pojkvän och min syster är på skidresa" men det lät så konstigt så jag formulerade om meningen. Då passade fästis bättre.



Anna: Nej, det blir kanske inte så mycket för dig skidåkning för dig. Men mycket annat spännande! Du har ju visat oanade talanger på att sy! Det visste inte jag!

2009-02-17 @ 21:58:51
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0