Önskas: Boende åt Hem och konsumentkunskapsstudent.

Som det går att läsa här, kommer hemmanägarens yngsta dotter, även känd som fd 5:3, att invadera Uppsala i vår. Det ser vi med största nöje fram emot. Att jag i ett svagt ögonblick lovade att börja träna med henne, ja, det får vi diskutera en annan dag.

Nu önskar jag att alla som har, känner till, eller vet någon, som har en lägenhet att hyra ut åt en hem- och konsumentkunskapsstudent gensat hör av sig till mig eller till henne.

Som föredetta granne kan jag intyga att hon är mycket trevlig, ansvarsfull, men kan ibland slår lite hårt i köksluckorna. Och har hårda steg. Men det är ett bra tecken på att hon är hemma, och vaken.

För övrigt är det SR Bjällerklang som gäller, från nu och fram till jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, du är för söt du:) ge mig tak över huvudet..:P

2009-12-09 @ 16:21:31
URL: http://sofiarundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0