Krasch och banglyckan

Så.

Det är dagen före dopparedagen. Hm. Konstigt att vi fortfarande använder det där doppande uttrycket, fastän jag känner väldigt få, som doppar i grytan på julafton. Föresten, så är ju julafton, bara afton före jul, för julen är ju egentligen på juldagen. Hm.

Så. I alla fall, det var inte det jag skulle skriva om. Jag skulle skriva om bilolyckan.  Min svägerska, eller vad ska man kalla henne?, med familj har idag råkat ut för en bilolycka. Trots omständigheterna så verkar allt ha gått bra. De (hon, hennes man Mannen och dotter Lilla A.) sitter nu på en buss mellan Jönköping och Linköping. Min älskade H och hans pappa är på väg ner till Linköping för att hämta dem.

Så.

Här är jag.

För alla er som undrar, och orkat läsa så här långt, så önskar jag er alla en riktigt god jul! (Det låter jätteklychigt, men det gör jag.

För övrigt är julkorv gott, faktiskt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0