Ett måste

I morse vaknade jag 05.15 och kände mig pigg.
Det kunde jag inte acceptera så jag vände mig genast om och sov igen.
Sen vaknade jag ingen 05.52.
Såg till att Z. hann i tid.
Sen vände jag mig om och sov jag ingen till kl. 07.14
Det är då det viktiga började.

Årets julkalender.
Man måste se första och sista avsnittet av julkalendern måste man se.
Det bara är så.
Håller du med mig så glöm inte att man kan se det här.

Sist jag skrev om julkalender tror jag var här. Men det behöver inte vara sant. Ni kanske minns någon annan gång?
Jag tror det här kan bli en bra julkalender.
När man pratar om julkalender så säger folk att trolltider och teskedsgumman är de bästa.
Håller du med?
Vilken tycker du är bäst?
Vilken är den första du minns?

Annars så kan jag återigen tipsa om Lotten hemlisbloggarkalender.

För övrigt är att bada badkar tydligen ett Mozart-tillfället.

Kommentarer
Postat av: Becka

Sunes jul slår allt :D

2009-12-01 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0