Ett eget inlägg

Idag har jag fått ett eget inlägg. Hos min namne och hennes man.  Oj vad jag blir glad!

Annars så går fredagen mest åt till förberedelser. Förbereda nästa veckas redovisningar. Solen är framme idag så jag ska nog ta en sväng ut. I korridoren är det lugnt. 5:12 är för det mesta inte hemma, eller så har h*n besök. Stålmannen åkte hem. De andra har jag knappt sett på ett par dagar. Det är både tråkigt och skönt att det är lugnt. PV frågade mig vad jag skulle göra för roligt i helgen, och jag kom inte på något. Den här helgen ser ut att bli en i mängden. Jag har mycket plugg att förebereda och skriva.


Förövrigt har citrussässongen börjat!

Kommentarer
Postat av: 5:3

Jag saknar korridorsmyset....

2008-10-17 @ 15:38:30
Postat av: bamse

ja tycker ska in titta mvh tomas

2008-10-17 @ 17:14:07
Postat av: Misswar

Om det är nuvarande 5:3 som saknar korridorsmyset så tycker jag det är konstigt. Om det är fd 5:3 som saknar korridorsmyset på golver så vill jag bara påpeka att du numera inte är 5:3. Utan fd 5:3. så det så!!!!

2008-10-17 @ 17:53:35
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Oscar

Jo men du var ju helt klart värd din plats i inlägget!!

2008-10-17 @ 20:42:17
URL: http://www.engstream.se
Postat av: 5:3 för evigt och för alltid.

Jag är en del av våning fem, för evigt och för alltid.. besides.. Tant gräddelin och bröstskylten är jag! Jag har lämnat spår som aldrig går att sudda bort... så det så!!!



2008-10-17 @ 21:54:15
Postat av: Misswar

Svar till fd 5:3: Ja, i och för sig, men har du sett tant gräddelins nya parasoll?

2008-10-17 @ 22:27:53
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehe. jag har typ inte vart hemma nej.. o det stämmer - när jag väl har vart hemma har jag haft besök.. men sen tillbringar jag ju typ varje dag på praktiken oxå :(

2008-10-22 @ 21:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0