En dag för uppmuntran!

Idag har jag klarat av en av de två första redovisningarna den här veckan. Inför den var jag hur nervös som helst, och jag tror att det som vanligt skiner igenom min röst. Men. Det gick bra och jag är nöjd.

Igår ringde en vän och berättade glada nyheter för mig! (Jag är jätteglad för er skull!)  Idag har jag fått ett mail som jag tog som en uppmuntran. Idag fick jag höra ett par uppmuntrande ord som gjorde mig glad under en föreläsning. Jag vill utmana er. Imorgon (dvs. den dagen eller dagen efter ni läser det här),  gör det till en dag att uppmuntra personer i din omgivning. En liten liten uppmuntran kan göra så att någon går och är glad hela dagen.

Lite korridorsmys blev det idag. Började med en promenad ner på stan tillsammans, sen grejade vi lite var för sig och så fikade vi! Goda wienerbröd och kaffe! Tänk, känslan är inte borta trots allt!

Förövrigt, så är kajor stadens kossor, fast på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, saknar korridorsmyset :(

2008-10-20 @ 21:10:47
Postat av: 5:3 för evigt och för alltid.

när blir jag inbjuden till korridorsmys? Första 5:1 undrar också....

2008-10-20 @ 21:13:23
Postat av: Misswar

Mycket av korridorsmyset är, som bekant för er, svårt att bli inbjuden till då det sker spontant. Jag vill bara repetera, mycket av korridorsmyset. Inte allt. Så vem vet, kanske en dag. En inbjudan kommer. Om inte, så får man bjuda in sig själv.

2008-10-20 @ 22:22:34
URL: http://misswar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0