Blondinbella

Det är kväll och jag borde sova tidigt. Borde var ordet. Jag ligger efter i plugget och har ettt grupp arbete imorgon, som jag inte är bra förbered inför.

Jag slog på tv:n nyss och det var DEBATT på SVT. Blondinbella. Hon var hos Janne och diskuterade sin alkoholvanor eftersom hon blivit anmäld till socialen. Efter att ha lyssnat på henne i två minuter bytte jag kanal. Jag orkade höra på henne. Jag var tvungen att byta tillbaka till Debatt. Bara för att veta att jag inte gjort fel och missat en intressant diskussion. Men det hade jag inte. Bella hann inte mer än öppna munnen och jag hörde att hon sa emot det hon bara sagt sekunder tidigare.

Jag kan inte förstå hur hon kan ha så många läsare. Jag blir bara irriterad

Förövrigt är Tiger en favorit.

Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Kan bara hålla med. Hon är ju smart i det hon gör, det kan man inte ta ifrån henne.



Det lustiga är alla de personer som hatar henne och hennes blogg som ändå går dit och läser den så att hon tjänar ännu mer pengar.



Tur att du och jag vet bättre. :)



Du borde skriva hur det är i korridoren nu när det är så många nya. Är det lika socialt eller dog det sista med Sofia?

2008-10-12 @ 15:42:01
URL: http://www.tonysantinelli.se
Postat av: Misswar

Mer om livet i korridoren ska det bli!

2008-10-12 @ 17:20:18
URL: http://misswar.blogg.se/
Postat av: Alina

Hejhopp! Ha en trevlig Söndag:)

2008-10-12 @ 17:21:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0