Nu är jag tillbaka!

Det har varit stiltje. Datorn har mått dåligt, och är ännu inte frisk. Jag har haft besök och inte prioriterat.

Senaste veckan har varit underbar! Familj och vänner har varit hos mig och förgyllt mina dagar här i E. Yster kom och hälsade på i dagarna tre då hon hade höstlov. Mamma och MM kom under torsdagen, och jag fick visa MM hur jag bor, vilket känndes skönt. Nu vet hon att jag bor bra. Det märks så väl på henne att hon är 80+ nu. Så, det känns lite jobbigt att bo en bit bort. Mamma fick komma och se hur det numera ser ut hos mig.

Tjejerna kom! Med ballonger, tutor och tårta! En heldag med vännerna! Hur underbart vi hade det! Mycket skratt och allvar i en underbar gemenskap! Jag visade även vägen ner till min favoritaffär på stan, där ett besök i provhytterna för tjejerna blev obligatoriskt. I alla fal för två av dem... MK hittade en klänning som jag själv funderat på, men när jag fick se henne i den så var det givet!

De kommande två veckorna är fullbokade redan nu. Jag kommer att gå på utbildning för att kunna arbeta för skolan som studentambassadör. Jag kommer att gå en tvådagars utbildning för Bilda, om gruppsamtal med ungdomar och så är det plugg som gäller!

Förövrigt så är min mobil nu hos doktorn vilket gör att jag inte har så många mobilnummer kvar.

Kommentarer
Postat av: Tomas

nu blev jag glad kompis jäte kram tomas

2008-11-03 @ 08:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0