En vecka till advent

Efter att ha tillbringat två dagar med 27 000 människor på mässa är jag förkyld. Helt groggy är jag. Fast vid gott mod, för det är en vecka kvar till advent. Jag är bjuden på adventsfika på 1:a advent och på julbord fredagen innan. Nu börjar årets glöggmaraton!  På indiska har jag sett en mycket vacker glöggkanna, som skulle passa utmärkt till mina glöggkoppar. Den tror jag blir en av nästa veckas små inköp. (Att jag nämner en butik så här kallas textreklam, företaget får alltså bra PR)

Julskyltningen är på gång, och utomhus är det snö! Igår morse förmiddag när jag vaknade lyste solen på de snötäckta taken. Av det blir jag alldeles glad!

Telefonera. Ett annat ord för att ringa.

Förövrigt är ljus mysigt!

Kommentarer
Postat av: Catharina

älskar indiskas julsaker! om jag hade råd skulle min lägenhet se ut som deras skyltfönster.

2008-11-23 @ 19:34:00
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0