kladdkaka!

Är du i E? Eller i U? Eller tom i A? fick jag en fråga på msn idag.
Jag svarade J, det är i princip samma sak som A.

Även hon hade upptäckt alla mina små förkortningar för namn och ortsnamn. Det tar ju sådan tid att skriva ut alla långa namn och om jag bara skriver begynnelsebokstaven så blir det lite mer kryptiskt. Eller vad tycker ni?

Mailkorespondansen från Z. forstätter. Idag ska det vara på väg åter till C.

Vi fortsatte vårt samtal via msn och det ledde till att jag nu ska bara en kladdis, en kladdkaka till ikväll då kören Gospel Souldier kommer till FH. Har aldrig hört dem förr med vet att en vän är med och sjunger så det ska bli roligt. Får se om jag hinner dit, jag ska en sväng till Thuns i Faringe med min far först. Det är spännande!

Dessutom ska jag på kalasfika! idag, det har jag lovat så det är bäst att jag håller det!

Nej, ska det bli någon kladdis så är det väl bäst att jag sätter igång nu.

Förövrigt
ska jag nu väcka lilla syster på elakt storasyster vis!

Kommentarer
Postat av: Tomas

t h l b id n f d n a t p e h
lite kryptiskt eller hur hi hihhi

2008-05-02 @ 16:51:55
Postat av: misswar

Jaha, vad har du skrivit nu då? Jag fattar noll!

2008-05-03 @ 09:50:35
URL: http://mirsswar.blogg.se
Postat av: Anonym

tomas har läst bloggen idag när frida..... ? d n a t e h ????

2008-05-04 @ 21:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0