Bröllop

Har idag varit hos vänner och fikat. Vi pratade om allt möjligt och så blidde det lite bröllopssnack. Jag fick reda på att JJ hade blivit bjuden på tre bröllp på samma dag, samma år. Jag har inte den höga bröllopsfrekvensen. En annan vän till mig har varit på två bröllop, det första var hennes egen och det andra var hon värd på, mycket intressant faktiskt. Z befinner sig nu i USA för att senare i veckan åka på bröllop i Canada. Delar av deras resa kan du läsa på LLs blogg.

Student eller elev?
Är man student eller elev när man pluggar på högskolan?
Om man som jag gjorde, gick dirket från gymansiet till högskolan så blir det lätt att man säger elever. Det upptäcket jag tidigare i veckan när jag satt i styrelsemöte och för andra gången i mitt liv anställde männiiskor. Det är en mycket spännande erfarenhet. Jag är student.

Förövrigt anser jag att på auktioner kan man göra fynd. Det gjorde jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0