grått

Grå gråare gråast.
Grått

Idag är det grått ute. Fullt med moln på himlen och regnstänk på fönstret. En sån dag då man vill krypa ner i soffan. Slå på stolthet och fördom och bara titta. Ligga hela dagen och inte göra någonting.

Idag ska jag inte ligga i soffan och titta på stolthet och fördom. Idag ska jag försöka få till en sådan där effektiv dag.
Tvätten tvättas och hänger på tork. Disken diskad. Bloggarna lästa och nu ska jag börja pluggandet...

Förövrigt är blommor en konst att få överleva.

Kommentarer
Postat av: Amélie

åh du har min sympati.. är själv hemma och försöker få läsning gjort, men stolthet & fördom låter inte fel. Ska däremot se "Sweeny Tod" på bio ikväll så jag får väl försöka vara duktig nurå.... hm..
Lycka till med effektiviteten ;)

2008-03-13 @ 13:40:41
URL: http://amelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0