Brunstkalendern

När det gäller kurslitteratur är jag hel sämst på att läsa. Nu är skolan i princip slut och jag har inget som jag MÅSTE läsa. Därför, trots att jag har massa bra böcker som jag vet att jag ska läsa, köpte jag igår en bok som jag länge velat läsa. Emma Hamberg satt i en av alla dessa morgonsoffor och pratade om sin nya bok. Igår blev det min nya bok. Jag slog mig ner i fladdermusen (orginal från 1957) på Z balkong och läste. När jag somnade senare på kvällen var jag halvägs genom boken. För att er som är uppväxta på en bondgård, jag rekomenderar den! Till er andra också, så det så




Förövrigt har jag idag varit på kalas med kusinträff, det var längesen vi var alla fem kusiner på mammas sida sågs samtidigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0