Utmanad...

Mitt i somarvärmen har jag blivit utmanat av Kejkej. Bara att rätta in sig i ledet och göra som hon säger!

Regler
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Skjutsa min systrar till bussen. -Avklarat Det är nu på väg på sommarläger.
- Gå in på Alunda foto. - Avklarat Pengar och namn hämtade och fakturor lämnade.
- Åka och bada vid Länna.
- Fixa presenter till nästa kalas.
- Njuta av dagen. - Påbörjat!

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var jag elva år och låg troligtvis på gräsmattan och "solade" dvs på en madras men under en filt. Kanske läste jag någon bok. Jag kan natuligtvis även har varit med pappa och jobbat, eller cyklat till JJ och badat. Eller något helt annat.


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

- Köpa ett hus till mamma och pappa.
- Sätta in pengar på mina systras sparkonton.
- Resa.
- Skänka bort.
- Ha roligt för!

De flickor jag tänkte utmana är semesterstängt sin blogg. Så om du vill, så varsegod och gör!

Förövrigt så är jag numera fiskvakt, husvakt, bilvakt, blomvakt och vikarie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0