Idag bestämde jag

Idag bestämde jag att jag skulle ha bokreavaka hemma hos mig när det är dags för bokrea. Bokrean startar på natten och att sitta uppe och vänta på något är betydlgt tråkigare än att bara vara uppe för att man inte vill gå och lägga sig. Därför bestämde jag att den natt då bokrean börjar, ska jag bjuda på fika hemma hos mig kvällen innan. Dricka och äta vardagslyxig mat och sen gå på rean på natten tillsammans. Jag var på rean förra året och det är värt att göra till en tradition.

Jag ber er påminna mig om detta och ta er friheten att bjuda in er själva.

Oj, länkarna är inte riktigt bra. Scrolla upp så blri det rätt. Jag ändrar detta. Någongång i framtiden. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0