Raka rör och tuber

Jag får många kedjebrev. Vissa läser jag inte, andra läser jag. De flesa bygger på samma princip. Men ibland kommer det sånna som jag gillar mycket! Min vän mamman JC brukar skicka mig sådana av de roligare varianten.

Vem jag fick det här ifrån minns jag inte, men den innehöll påstådda citat av barn. Hur många som är sanna vet jag inte. Men det här citatet gilade jag bäst:

"Om man inte kan få barn kan läkaren göra ett i provrör.
Men de flesta barn är gjorda med vanliga rör"

 /Fredik 7 år

Förövrigt hoppas jag att ni har smakat pepparkakor med ädelost. Ädelosten ska vara sådan som finns att köpa i tub. (5:9 frågade mig om jag hade ätit så mycket ost sen pepparkakssäsongen började och nickade åt tuben. Jag köpte den idag, OJ!)

Kommentarer
Postat av: Catharina

Ädelost på pepparkakor är hur gott som helst. Det absolut bästa tilltugget till glöggen!

2008-12-02 @ 16:30:56
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: 5:9

I beg to differ. Men det vet ju fröken Bloggägare redan! Pepparkaka är gott. Ost är gott. Mögel är mögel! Matematiken går inte ihop!

2008-12-02 @ 18:47:29
Postat av: Miss S

hahah... mööööööööööööögel är möööööööööööööööööööööögel.... men nu är ni elaaaaaaaaaaaaaaaaaka. mögelost på tub är ädelost :)



Förövrigt.... har jag sagt hur fin du är?

2008-12-02 @ 20:52:50
URL: http://sofiarundqvist.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0