Har annat för mig

I kursen ord och bild i samverkan som jag läser nu har vi fått fria tyglar. Vi ska presetera tre projekt i slutet på kursen, som är snart, och vi får göra mest vad vi vill med dem.

Nästan. Men mest vad vi vill. Leka fram något.

Vad ska det stå på en affisch för att ni: 1 ska läsa den 2. ska komma ihåg datumet och platsen 3. komma ihåg att gå dit?
Det här är det not tänkt att jag ska kunna. Men jag beöver lite ny inspiration.


Förövrig anser jag att det är lyx att kunna plocka vårblommor!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag undrar ungefär samma sak... jag har rest hem över helgen och hoppas att min inspiration vaknar till liv nu när vårsolen börjar skina. :)

2008-04-18 @ 18:57:19
URL: http://ewaeliza.blogg.se
Postat av: Becka

Hallå hallå!
Jadå, allt är prima med mig. Hur är det själv då? Ja, det var alldeles för länge sen nu men jag återkommer snart till Etuna med nya friska tag. Jag kommer hem på fredag =)

2008-04-21 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0