Shoppat!

Idag har jag shoppat! Kanske mer än jag borde men jag kan garanterat säga att jag behövde det, eftersom 95% av min kläder brann upp i sommras. Idag blev det en jacka, tröja och ett par jeans. En mus och ett USB-minne blev det också. Jag har även analyserat mitt shoppingsinne idag. Jag gillar att shoppa. men att springa fram och tillbaka mellan butiker är inte riktigt min grej. Därav går jag till en butik, hittar det jag vill ha och köper det.

Just idag hade Wear it fått in nya jackor. Uppackade i morse. (oj nu låter jag som värsta shopping-galningen) men det var ialla fall otroligt fina och jag köpte en halvlång ulljacka. Sen köpte jag en stickad tröja och ett par jeans på rean. Kalas! Billligare, blev det när jag fick personlig rabatt. Det ni.

Ikväll är det hemgrupp som gäller men först ska jag lära mig lite om kreativitet.

Kommentarer
Postat av: Anthony Santinelli

Snygg jacka!
Värsta Modefrida! :)

2007-09-26 @ 17:36:38
Postat av: Veronica

åh titta va man hittar när man bara klickar sig runt:) Hoppas allt är bra med dig frida:)
förresten, vääldigt fin jacka du köpt:)

2007-09-26 @ 19:09:15
URL: http://vervenhag.blogg.se
Postat av: Frida

tack!

2007-09-26 @ 22:38:40
URL: http://misswar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0