Scrolla

Förmiddag.  Snart eftermiddag.

Hela förmiddagen har jag scrollat. Sida upp och sida ner i mitt alldeles för långa trycksaksprojekt. Jag tänkte att jag skulle vara duktig idag och få någonting gjort. Nu har jag suttit här i snart två timmar och jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Mest suttit och scrollat fram och tillbaka och funderat.  Fast jag tror att jag nu vet vilket stycke som ska vara på vilken sida. Tror jag. Men har inte gjort alla indrag än, eftersom jag inte vet om jag ska göra dem i Indesign eller i Word. Smidigt när man kan göra ändrignar i ett dokument och sen länkas det till ett annat men då måste man först veta vilka ändringar man ska göra var.

Jag har också lyckats med att formulera några frågor som jag ska fråga PJN om imorgon. Då är det även studiebesök som står på schemat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0