Mamma

Pratade med Mamma och syster i telefon. Mamma berättade om hur de höll på att riva huset. Vän T kör grävmaskinen åt företaget som har rivningen. Hon sa att de vita mexitegelväggarna var borta nu och att det nästa var jämnat med marken. Jag hade lite svårt att förstå exakt men hon hade tagit kort så jag skulle få se. Det kommer ni också att få göra.  De hade ju tidigare besiktat grundplattan och sagt att den fortfarande gick att bygga på. Men när de skulle riva skorstenen hade någonting hänt. Jag vet inte vad men de hade varit tvunga att ringa försäkringsbolaget och pratat med dem.

Syster pratade om moped och kläder och om örhängen. Jag tror att hon ska få ett par i julklapp. Påminn mig om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0